אלקין הופך לשר: "אני בא לכאן לעבוד קשה"

    גואל ועקנין No Comments on אלקין הופך לשר: "אני בא לכאן לעבוד קשה"
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר התקיים טקס חילופי שרים במשרד העלייה והקליטה בירושלים במעמד שר העלייה והקליטה הנכנס, ח"כ זאב אלקין, השרה היוצאת, ח"כ סופה לנדבר ומנכ"ל המשרד מר חביב קצב.

    שר העלייה והקליטה הנכנס, ח"כ זאב אלקין "אני נרגש מאד מהמעמד ומכיר בכובד האחריות המוטלת על כתפיי נוכח האתגרים הרבים שעלינו להתמודד עמם. חשוב להבין שהמשרד הזה עוסק במטרה שלשמה קמה מדינת ישראל, קיבוץ בני ישראל בארץ הזו, ולמען מטרה זו עלינו לפעול בכל הכוח. זוהי גם סגירת מעגל עבורי, בתור מי שלמד עברית במחתרת בברית המועצות כתלמיד תיכון ולאחר מכן כמדען צעיר באוניברסיטה העברית שנתמך על ידי המשרד. מגוון משימות עומדות לפתחנו ובהן נושא דיור הציבורי לעולים, עניין הפנסיות של העולים וטיפול בסוגית קליטתם של יוצאי אתיופיה ומתן מענה הולם לזעקתם. אני סבור שהמפתח לכל הפתרונות טמון בשותפות בין הממשלה לבין מנהיגי ציבור העולים וכך אני מתכוון לפעול. אני בא לכאן לעבוד קשה ובטוח שאמצא כאן שותפים מעולים לדרך אשר ביחד נגיע להישגים"

    השרה היוצאת, ח"כ סופה לנדבר, הודתה לצוות עובדי המשרד על שש שנים של עבודה משותפת ואמרה "במשך שנותיי במשרד ניהלנו הרבה מאבקים קשים אך בכולם הצלחנו, לקחנו על עצמנו משימות ועמדנו בהן והיום אנחנו משרד האחראי גם על עידוד העלייה לישראל וגם על הקליטה. אנו מטפלים בעולים החל מרגע הגעתם לנמל התעופה ועד סיוע בלימודים גבוהים ופתיחת עסקים ובשנה החולפת הגענו לשיא בעלייה מזה כעשור. בשנה האחרונה עבדנו סביב שולחנות עגולים על תכנית מקיפה לשילובם של יוצאי אתיופיה בחברה הישראלית שהמלצותיה יוגשו לממשלה בקרוב ובתקווה יעשו שינוי משמעותי. אני מפקידה בידך אוצר אמתי, מאחלת לך הצלחה בדרכך החדשה ובטוחה שתצליח"



    0 תגובות